Friday, April 27, 2012

Hva skjer `a?

Ikke så veldig mye skal jeg si deg.

Hadde besøk av the parentals i helgen, det var kos. Mye gratis ting vanket og god mat ble fortært! Og så turisterte jeg skikkelig, var blant annet på Fløien og det nye Sjømatsenteret/turistinformasjonen på strandkaien.



Var pen utsikt fra turistinformasjonen

Og på Fløien var det blomster, it was fresh

Dagen etter hadde jeg verdens minst vellykkede tur til IKEA. Dumme meg hadde ikke tatt inn i kalkulasjonen at de snart flytter, så der var det ca ingenting, med unntak av verdens styggeste teppe.



Hadde jeg hatt et hus skulle jeg sikkert funnet et sted jeg kunne ha det, but the uglyness..

Og så ga mor meg en ny blomst i gave, den lukter skikkelig godt siden det er en lilje, jeg kaller den Bente.




Ellers har jeg jobbet og snart skal jeg til Oslo. Ida kjeder seg (kollegaen min, hun ville at du skulle vite akkurat det).

Jeg har klippet litt lugg på jobb og her om dagen måtte jeg velge mellom å spille Civ og lese bok for å holde meg våken, livet mitt er fullt av så mange vanskelig valg.

No comments:

Post a Comment