Wednesday, March 10, 2010

Mamma, jeg er på tv..

Eventuelt, jeg er på BSTV sine hjemmesider i ca 20 sek.

Grunnen er (selvfølgelig) Kvarteret, hvorfor skulle jeg ellers bli filmet (kom jo i BT for en stund siden av samme grunn, men den artikkelen er ikke på nett, var bare i papirutgaven)!:P

I utgangspunktet ble jeg intervjuet i kanskje 5min, men mesteparten av meg ble heldigvis ikke brukt, og godt er det.. Må nok si takk til Bård for at han ikke tok med så mye av meg og mest av Stian (Stian tar seg bedre ut på film uansett og så var han så flink og seriøs), jeg trodde nemlig jeg skulle bli intervjuet på radio så hadde ikke på meg en fnugg av sminke, hadde netopp stått opp og så generelt shabby ut.

Sånn ellers blir jeg alltid like overrasket over hvor fort jeg egentlig prater, samt at dialekten min er så "pen".

Vet at det alltid er rart å høre seg selv snakke, but djiiz..

(link igjen, tilfelle du bommet på den forrige:P http://bstv.no/nyheter/2010/03/10/kvarteret-trenger-frivillige)

2 comments: