Thursday, March 04, 2010

Plaaaaaaystaaaation!

Jeg har så UTROLIG lyst på PS3, du har ingen anelse..

Jeg har gått og siklet på en siden før den kom ut, da jeg er konsolltro og Playstation er min konsoll. Mange har sagt "Men du burde kjøpe X-box istedet". Hørst sånn tull?! No disrespect til X-box, den er sikkert fabelaktig, men Playstation er konsollen i mitt hjerte.

Dette PS3 behovet ble ikke mindre da jeg akkurat fant ut at Final Fantasy XIII slippes 9. mars. Det er om 5 dager!!!!! Iiiiih! Vill haaaa!


Økonomiske årsaker (og litt sunn fornuft) er selvfølgelig det som har holdt meg fra å kjøpe PS3 tidligere (og selv om det var masse fine spill så har jeg alltid klart å argumentere med at jeg skulle holde meg til FFXIII kom). Fortsatt er det økonomien som hindrer meg fra å realisere Playstation drømmen min. Kan jo ikke bruke 3000kr på en spillkonsoll når USA turen er rett rundt hjørnet. Greit jeg har fått godsnakket med MasterCard menneskene i den annledning, but still..


Det er et hardt liv!:P

Og sånn apropos USA så er det bare 3 uker til jeg drar, og jeg gleder meg som en liten unge!:D Sist jeg hørte var alt (inkludert hotell i Seattle og Vancouver, Canada) i boks! Ungjenta (les Karin) knisar av lykke! Mistenker sterkt at jeg kommer i bli sånn som Siv i ettertid av sin Store Reise, som jeg forresten fortsatt er misunnelig for, å bare legge ut bilder fra den berømte turen.


But I don`t care!!!!! Jeg skal på ferie!:D

1 comment:

  1. Du o'store FF-whore! :-P Hihi, gleder meg allerede nå til å se bilder fra turen! :-D

    ReplyDelete