Wednesday, February 09, 2011

Fullstendig random..

På jobb idag, mens jeg drev og klatret rundt på medisinrommet (som vi har fått pusset opp og når er det skikkelig najs) fant jeg ut at jeg har på meg neglelakk som matcher den ene medisinen jeg drev å plukket på hele tiden.



Dette er litt artig da jeg a) egentlig ikke skal ha på meg neglelakk på jobb (det er egentlig ikke god sykepleie-skikk, men jeg er ikke vant til å ha den på, så når jeg glemmer at jeg har den på så glemmer jeg å ta den av!:P). Og b) hva er egentlig oddsen for at når jeg først har på meg neglelakk på jobb så matcher den en tabletteske? Jeg lurer på om dette skal bli mitt nye prosjekt, til og med et nytt bloggtema. Neglelakk som matcer pilleesker? Ka du trur??


Sånn ellers kan jeg meddele at Olivia blomstrer for harde livet, jeg har bakt sjokolademuffins på kjøkkenet mitt, favoritttorturen for tiden er å se på kattunger/hvalper på finn.no og jeg har sosiale abstinenser uten å ha kommet halvveis i den Oh Store Jobbuken!

FML.

1 comment:

  1. Lite å gjøre på jobb..?

    Hva med en Suzi istedet..? ;-) Hun kan trenge noen som vil leke litt mer med henne..Eventuelt vet du noen (som er supersnille mot dyr) andre som kunne tenke seg henne..? Har ikke tid til henne lengre :-(

    ReplyDelete