Sunday, February 13, 2011

Lyset i enden av tunnellen..

Eller dagslys om du vil, det ser jeg snart, for nå har jeg bare 1vakt og 3 timer til jeg er ferdig med sesongens nattvaktmaraton. Da har jeg fullført min 61timers arbeidsuke og feirer med hele 2 (!) dager fri før jeg tar skal kose meg på Haukeland igjen.

Det er vel ikke nødvendig å bemerke at kaffeinntaket har vært enormt, til uken skal jeg på de-tox. 1liter kaffe for dagen er ikke greit, men ganske nødvendig når jobbuken er sånn som dette.

Heldigvis har jeg fått sosialisert meg litt innimellom, sånn at jeg ikke blir fullstendig gal og sosialt uthungret. Fant i min ivrige surfing en LOLcat som beskrev hvordan jeg har det de første timene etter jeg har våknet på en prikk! Dessuten var den veldig søt.
Det er av og til litt vanskelig å forklare at man er morgengretten klokken 16.30, men vennene mine kjenner meg heldigvis såpass godt at de er fullstendig klar over at jeg blir både grumpy og mongo i forbindelse med nattvakter. Har jeg flaks nå skal jeg ikke jobbe natt på 2 uker.
Krysser fingrene for det!

No comments:

Post a Comment