Friday, February 04, 2011

Domestication pt. II

Livet som huseier blir egentlig bare bedre og bedre, men jeg mistenker at jeg begynner å bli litt rar av det, for jeg finner glede i de rareste ting.

I forrige innlegg fikk dere jo en god innføring i alle plantene mine, og ikke minst; hvor stolt jeg er av at Olivia BLOMSTRER!! Så idag, når jeg hang hjemme i leiligheten og lurte på hva jeg skulle ha på meg siden alle klærne er skitne (får vaskemaskin på tirsdag, hurra!!) tok jeg bilder av de nye plantene mine.
Her har vi Olivioa i et flott froske/svart-hvitt perspektiv. Skal ærlig inrømme at noe av det første jeg gjør når jeg våkner (bortsett fra å tenke på hva jeg skal ha på meg idag siden alle klærne mine er skitne og hvilken kaffe jeg vil drikke) er om hun har fått nye blomster eller ikke.


Hun er så fin!:D

Det nyeste kjøpet er derimot Vincent, som er kalt opp etter en Final Fantasy figur (nemlig Vincent Valentine, selv om han egentlig minnet meg mer om Cloud Strife. Men følte at Cloud hørtes for mykt og nusselig ut for alle som ikke er FF nerd som meg). Ser nå at jeg kunne jo kalt han for Strife, men det blir litt aggressivt igjen. Er ikke lett å være plantemor, du! Alle disse vanskelige avgjørelsene man må ta!:P

Anyways (hørte jeg noen si digresjon??), planen er at hvis jeg klarer å holde liv i plantene mine skal jeg gå til anskaffelse av en fisk(!). Wish me luck!

Et annet tegn på at jeg begynner å bli litt rar var at jeg idag, endelig, fikk vasket og stablet de nye tallerkenene mine inn i skapet. Når tellekanter i servisehyllen gjør deg glad så er det noe galt. Jeg har heldigvis IKKE tatt bilder av tellekantene.
Et sted går grensen, tilogmed for meg.

No comments:

Post a Comment