Thursday, November 19, 2009

Greetings!

Bare en minor update..

Hadde egentlig masse spenstige bilder å legge ut, men er for øyeblikket på jobb, så det skjer ikke helt ennå.

Kanskje når jeg kommer hjem. Jeg har nemlig blitt fullstendig døgnvill! Her om dagen sov jeg til klokken ni.. på kvelden!! Som nattevaktsmenneske er det liksom ikke altid noe poeng å snu døgnet når det er 2 dager til jeg skal på neste natt (bruker like lang tid på å snu døgnet tilbake, så..). Det har resultert i at jeg den siste tiden har vært veldig nocturnal. Vasket klær og ryddet etc midt på natten.

Nå begynner leiligheten min å se levelig ut igjen! Ingen andre kan sosialisere seg med meg på natten, så da får jeg tid til å være huslig og se på serier. Væældig deilig! Men ikke så sosialt. jaja..

Jeg får flytte til andre siden av jorden, så er jeg så dagsynkronisert som jeg aldri har vært før..

Eller jeg får begynne å henge md vampyrer!:P

1 comment: