Thursday, November 05, 2009

Tidsklemma..

Jeg er litt sliten og og trøtt for tiden merker jeg.. Ikke bra. Kjenner terskelen for å bli Grumpy McBitchy blir mindre og mindre. (Grumpy McBitchy er det trøtte, slitne, gretne og ukoselige alter-egoet mitt) Stakkars folkene rundt meg!

Finner liksom aldri helt tiden til å slappe av. Den lille ledige tiden jeg har bruker jeg på å sove fordi jeg aldri har tid til det ellers (det er liksom valget mellom å få sove og å ha et sosialt liv, meh... Synet av Google-kalenderen min gjør meg nesten litt deprimert. Ingen tomme hull. Og de tomme hullene som finns vet jeg ikke forblir tomme spesielt lenge.

Jeg er i starten av Novenber og teller allerede ned til juleferien, da skal jeg ha 10 dager fri i strekk (treffe familien, gjøre akkurat det jeg vil, sove når det passer meg å få all maten servert, himmel!!). 1mnd og 14dager til ferien..

And still counting..

No comments:

Post a Comment