Wednesday, August 25, 2010

Den som venter på noe godt etc etc..

Som dere kanskje har fått med dere så gikk sengen min i stykker for en tid tilbake siden.

Da jeg ble lei av å ligge i nedoverbakke dro jeg på IKEA og kjøpte meg ny seng.
Den var fabelaktig (hvertfall den jeg prøvde på IKEA). Uheldigvis for meg så skulle dette utløse en mengde problemer, for de bena jeg hadde på den gamle sengen kunne ikke brukes på den nye sengen (hvertfall ikke uten skruer og selv da var det ikke sikkert) så jeg måtte egentlig kjøpe nye bein og bla bla bla. Mye styr..

Gladnyhet: Sengen er endelig på plass OG jeg kan sove i den når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

I denne anledning vil jeg gjerne takke noen mennesker som har gjort dette mulig.

Aller først vil jeg takke Anki, som var med på å ødlegge den knirkende og vaklende jævelskapen (etter å ha inspisert fjærene/festene under har jeg forstått at sengen var en tapt sak).

Så vil jeg gjerne takke Mona, som hjalp meg med å bære ned jævelskapen (med bein, fordi skiftenøkkelen jeg lånte på Kvarteret var aaalt for stor) og siden holdt meg med selskap da jeg skulle finne ny.

Jeg vil takke Lise, fordi hun også hjalp meg finne ny seng (hun har samme, så ikke bare er hun snill, hun har god smak også!:P) og fordi hun etter en lang og dyp samtale om senger og bein stakk innom Clahs Olsson og kjøpte skruer til meg (som jeg aldri fikk brukt, men jeg syns det var veldig snilt likevel).

Jeg vil takke Kristine som hang i leiligheten min og tok imot sengen da bæremenneskene leverte den og jeg var opptatt på jobb.

Jeg vil takke Siv, som med sin fantastiske røde Toyota og sitt sjarmerende selskap gjorde sånn at jeg fikk kommet meg på vareutleveringen og hentet de jævla sengebena.

Og til slutt vil jeg takke mor og far, som skal hjelpe meg med å kaste knirkejævelen når de kommer på besøk en gang i oktober og dermed lukker sirkelen, siden det var de som gav den til meg i utgangspunktet.

God innsats alle sammen!:D

1 comment:

  1. Hihi, ja nå kan du sove som dæn prinsæssa du e! :-D

    ReplyDelete