Friday, August 27, 2010

Spadag, anyone?

Serr, jeg trenger så jævlig en spadag..

Hvertfall etter idag. I min iver over min "Turn over a new leaf v. 12.0"-kampanje bestemte jeg meg for å gå på spinning OG pilates rett etter hverandre.. Det var kjeeempelurt.

Nå har jeg bare litt vondt i hele kroppen. Nei, det var løgn. Jeg har dødsvondt i rompa og er mægastiv i armene/skuldrene. Er mye armbevegelse i pilates og flaks for meg så er jo jeg en racer på power-armer.. Kunne nesten blitt proff.

Heldigvis så sa pilatesdama at man brukte muskler man ikke var vant til, så jeg ser for meg at det blir hundre ganger værre når jeg våkner imorgen.

Hvis det er det, går jeg rett på nett og finner ut hvor mye det koster for en spadag. Helt siden jeg fikk mongoskulder (som heldigvis er helt bra igjen) har jeg mast om spadag. Maste gjennom hele åpningsuka også! Så må snart gjøre alvor av planene mine.

Jeg vurderer å gjøre en jentegreie ut av det, men da må jeg organisere. Akkurat nå sier kroppen min at den hater meg, så jeg har ikke helt orket tanken på å organisere. Jeg har uansett vært for opptatt med å synes synd på megselv fordi kroppen min er like veltrent som en punktert ballong.

Lyst til å bli med på spadag?

No comments:

Post a Comment