Friday, August 13, 2010

There is boredom..

Ok.. Jeg kjeder meg.. Skikkelig.


Ikke at jeg skal klage, for gudene( les, vær, snop og kaffegudene) vet at nattvakt kan være überstress. Men det er ikke tilfelle idag..
Men som vanlig når jeg kjeder meg, så begyner jeg å bli tom for nettsider å surfe på.
Jeg har nå surfet nettet og sett på tatttiser. Og om du lurer på om det finns noen kule tattiser med pingviner på, så gjør det ikke det. Det er derimot foruroligende mange som har tatovert Hello Kitty på seg!




Jeg har også hjulpet Idun med å tegne en fugl til "liten fugl og fuglebur" tattisen hun har lyst på. den ble faktisk pen, noe som er overraskende, fordi jeg tegner like fint som en tilbakestående 3åring.




Den ser litt ut som fuglen på bildet, men litt enklere.. Det er forresten noe sånt Idun vil ha. Det eller en sykkel..

Jeg vurderer å skaffe meg en sånn dinosaur tattis, men har ikke helt bestemt meg ennå...

1 comment: