Tuesday, March 13, 2007

I (heart) Youtube

Jeg lørver meg på youtube. igjen..

Nå har jeg funnet musikkvideoen til ti sanger jeg syns var tøffe med tøffe videoer. 90-taller er nok grovt overrepresentert. Men hva kan jeg si.. it was the golden age!

1. Aerosmith-Pink. Denne videoen syns mamman min var tøff og!:)

2. Blur-Country House. Jeg har foressten vært på det slottet de viser helt i begynnelsen!:)

3. Pulp-Disco 2000. Groovy Brit-pop..

4.Oasis-Wonderwall. Hvor mange hadde ikke den her på hjernen i evigheter..

5. Garbage-Puh it. Freaky...

6. Madonna-Like a Prayer. Denne var jo meget blasfemisk.. Katolske prester kunne dø av mindre.

7. A-ha-Take on me. Ung Morten Harket med hockey.. oh yeah..

8. No Doubt-Just a girl. Girl power med attitude!

9. Skunk Anansie-Hedonism. Fine fine sangen..

10. Liquido-Narcotic. Tøffe tyske sangen med synth og planter!


Enjoy peoples!

2 comments: