Monday, March 12, 2007

Meme-time..

Enten/eller:
Te eller kaffe: Kaffe, med mindre jeg skal sove!
Arbeidsjern eller sløving: Det spørs helt på omstendighetene.
Øl eller vin: Øl!!! definintivt..
Katt eller hund: Hund
Sex eller sove: Må jeg velge.. not going to happen..
Forhold eller one-night stands: Forhold.. One night stands er ikke helt min greie!
Mat eller godis: Mat!
Cola eller Pepsi: Ingen av de.. drikker ikke brus!
H-Melk eller lettmelk: Lettmelk

Hvor..
Spiser du: Sykehuset, Kvarteret og hjemme
Gråter du: Hjemme
Ville du helst vært akkurat nå: Sovet, på ferie, mulighetene er mange. Det jeg ikke ville vært var sittende rett opp og ned ventende på svar på melding.

Har du noen gang:
Elsket noen så høyt at du har felt tåret: Jupp..
Drukket alkohol: I helgen.. jadda..
Tatt dop: Nope..
Brutt loven: Ja.. Man gjør dumme ting når man er ung.. og når man er fartsgal!:)
Rømt hjemmefra: Helt sikkert..
Brukket noe: Nope.. bare dyttet på ting..
Jukset på en test: Ikke på skolen.. tror ikke på nett heller.. kanskje en gang..
Badet naken: nope. men toppløs..
Spilt nødt eller sannhet: De gode gamle dagene på ungdomsskolen!
Blottet deg: Med vilje eller ikke.. Ufrivillig, litt mer enn normalen. Frivillig.. en gang for et dansk fotballlag. De begynte først..
Kysset noen du ikke kjenner: jupp..
Sloss: Jupp.. det var selvforsvar. Han startet.. og knakk nesten nesa mi..
Kjørt brannbil: Bare sittet på en..
Hatt en nær-døden opplevelse: Ja.. holdt på å bli meid ned av en bil i et fotgjengerfelt..
Spist larver/mark eller gjørmepai: Nope..
Svømt i havet: Ja.. Hver sommer!
Hatt mareritt/en drøm som vekket deg: Ja.. ganske ofte når jeg var liten, ikke så mye nå lenger. Men har også våknet av at jeg lo da..

Hva er..
Den pinligste CD..en du eier: Den må være hjemme.. og er sikkert sånn Absolute Music 789 eller noe.. Og så eide jeg en Meat Loaf CD engang..
Favorittlunsjen: Akurat nå.. grov tebriks med ost og skinke! For noen uker siden var det salat!
Favorittmiddagen: Det mor og far lager når jeg er hjemme, som jeg slipper å lage selv, og som de lager bare fordi jeg har kommet hjem!
Favorittresturanten: Klarer ikk plukke ut bare en..
Favorittgruppa/artist: Har Eskimo med DamienRice på hjernen, hvis ikke står jo Danko Jones og Bruce Springsteen litt høyt i kurs for tiden.
Favorittlåt: Gjennom alle tider.. Vanskelig å si..

Er du:
Vegetarianer: Nei. Kommer aldri til å skje heller..
En god sanger: Tålelig
En god skuespieller: Kanskje..når jeg gikk barneskoen..
Glad i å sove: Definitivt!!!
Sportslig: Aldi vært min sterke side, men har definitivt vært mer enn det jeg er nå..
En god danser: tja.. jeg har det gøy..
Sjenert: Situasjonsbetinget..

Svar så fort du kan:
Jeg vil ha: PLAYSTATION! og final fantasy 12..
Jeg har: Lyst til å sove
Jeg ønsker: Lang og fin ferie. og ryddig rom.. og mer fritid..
Jeg elsker: Vennene mine, familien min
Jeg savner: Vennene mine, familien min, fritid, bestemor og Gaia!

Har du:
En bestevenn: Ja
Kjæreste: Nei
En drøm som kommer tilbake: at tennene mine løsner.. og hvis jeg har spilt for mye playstation så drømmer jeg det!
Homoseksuelle eller bifile venner: Ja.
Dårlige uvaner: Ja.

Sist gang du:
Smilte: Istad da jeg fikk melding av Vesle-Bjørn
Gråt: Ojoj.. nå må jeg tenke.. tror det er noen uker siden, når jeg måtte snakke om noe kjipt.
Var irritert: Hmm.. er irritert med jevne mellomom, men glemmer det så fort..
Hadde en drøm: SOm jeg husker.. det er lenge siden..
Så en film på den store skjermen: Noen uker siden. Parfymen; historien om en morder.

2 comments: