Thursday, March 01, 2007

Ikkeno

Idag, når jeg kjedet meg, tok jeg en hel haug med tester av typen "finn ut av hva slags jente du er". Typisk hjernedød underholdning.

Valget stod mellom er du en babe, fitness, anti, innocence eller worker. Og da jeg var ferdig følte jeg meg ikke så mye klokere (ikke at jeg hadde så store planer om akkurat det, men likevel..) for jeg var tydeligvis ikke noen av delene.. Hva er jeg egentlig da? Jeg føler at man ikke skal sette sin lit til side2 når man skal prøve å finne seg sæ sjæl!

Bortsett fra det er alt fint.. Var i brønnen til halv 8 i morges. Vi opplærte nye Kvartermedarbeidere i korrekt oppførsel i Brønnen (hele danse på bordet og kle av seg til Baywatch sangen gikk strålende).

Nå skal jeg på RF-ting. Og jeg skal pynte meg.. Igår så jeg ut som et vrak!

No comments:

Post a Comment