Thursday, June 15, 2006

Humørsvingninger 2!

Igår var en fin dag. Jeg fikk gjort alle de tingene jeg liker, jeg måtte bare vente litt!

Karin var parat i parken klokken 12.. Så lå hun i parken i 1,5 time.. Da var hun gretten fordi det bare var skyer og kald vind ute og gikk.. men så.. så kom solen! Da fikk jeg sole.. Så skrev jeg lister(lister er gøy). Så fikk jeg kjøpt masse snasen mat. Så bakte jeg muffins ( I make a mean mufin), surfa på nett, laget en bedre middag, spilte playstation, drakk øl og til sist danset jeg litt på byen! Alt dette, og jeg fikk farge! det eneste som irriterte meg igår var at et av de kloke hodene i kollektivet mitt har gått til innkjøp av dopapir. Normalt er jo dette en god ting.. Men det er noe rart med dette dopapiret. Det smuler.. Små ekle hvite papir biter! Hvem kjøper doapair som smuler? det er jo ekkelt! Heldigvis har jeg eget dopapir, så jeg slipper det ekle flassepapiret!

Nå skal jeg i parken! Kos dere på den fine dagen!

No comments:

Post a Comment