Monday, June 12, 2006

Memories! del 1

Da jeg har et uhorvelig antall låter på Albert (les: pene pc`n min) og jeg har absoutt alle av de på samme spilleliste, blir man jo av og til nødt til å komme over en sang som man a) skammer seg over å ha. b) sanger du ikke hører på så ofte men om minner deg om noe artig. dette skjedde meg akkurat.

Sangen, som ikke er akkurat en av mine personlige favoritter, er Total Eclipse of the Heart med Bonnie Tyler (mer herrlig 80-talls klisje enn det her blir det ikke. God blanding av a og b). Det minnte meg om sommeravslutningen med fiiiine kokkene.
Vi står ute i jungelen til LK (les: Kjersti-Lill) og griller den gode maten. En lur kokk lirker av seg "turn around" og det var det som skulle til for at tre andre svarer med "every now and then i get a little bit..." og reultatet er Bonnie Tyler allsang i det fri! Precious! Selvfølgelig var det bare jeg som kunne nesten hele teksten, men jeg fikk god hjelp fra flere kokker.

De gode gamle dagene dere!

1 comment:

  1. Minner fra da du var kvisete fjortiss og jeg bare var barnet? :P Muhaha

    /Maria

    ReplyDelete