Monday, June 26, 2006

Kjendis-meme!

En del spørsmål går igjen i media, type standardspørsmål til kjendiser. Jeg er ikke kjendis, men jeg blir det helt sikkert en dag, så jeg må jo øve!

Dagens Næringsliv: Hvilke bøker har du på nattbordet akkurat nå, og hva vil du si om dem?
*Pride and Prejudice av Jane Austen. Favoritten min tror jeg.. lest den mange ganger hvertfal. Den dama kan det der med å skrive bøker som jenter liker.
*Matilda av Roald Dahl. Når jeg var liten så leste jeg den hele tiden. Prøver å lese den hver gang jeg er hjemme.Det tar ikke lange tiden, men den er så festlig.
*Kungens Återkomst (The Return of the King) av J.R.R Tolkien. Den er på svensk fordi min mor kjøpte hele serien i Skåne i sin ungdom. Det er den siste boken. Jeg har altid planer om å lese den, men jeg kommer aldri så langt. Og da ligger den der. Mest til pynt!

TV3: Hvilken gjenstand ville du hatt med deg til Robinson-øya?
Hehe.. en Magyver kniv. Har jo vært i speideren, og sånt trenger man! Eventuelt ville jeg tatt med Macgyver. Han hadde vært ganske kjekke å dra frem fra sekken når vi trengte hjelp til noe!

Dagbladet: Hvilket dyr føler du deg som?
Hmm... Som regel føler jeg meg alltid litt som en skilpadde! Litt treg, men kjapp i sitt rette element! Og litt som en katt, lander alltid på bena!:P

Sporten: Hva føler du nå?
Et stort behov for å bruke skattepengene mine på å kjøpe tull på internettet! Særs t-skjorter!

Dagbladet: Hvis himmelen fantes, hva ville du likt at Gud sa i det du ankom?
"Karin, najsly done! Alt sammen"

VG: Hvordan ser din drømmeforside av VG ut?
"Alle bomber og våpen sporløst forsvunnet og alle menneskene i verden er bestevenner", "Kur mot kreft og AIDS funnet" "Det perfekte par; Karin og et stykk perfekt mannebein":P (jeg er jo allerede den perfekte kvinne, bare spør martin)

Hvor vil du helst dra, og hvilken kjent person ville du hatt med deg dit?
Overalt..Mange steder jeg ikke har sett men vil se, og mange steder jeg har sett men gjerne ser en gang til! Ta et atlas og pek på et tilfeldig sted, så finner du det sikkert. Og kjent person.. Nelson Mandela! Eller Spice Girls!:P

Hvor var du da Brå brakk staven? (Er du for ung: Hvor var du da Lady Di døde?)
Brå: Jeg var påtenkt, kanskje tilogmed påbegynt, men ikke så mye mer enn det.
Prinsesse Diana: Jeg var hjemme og sov!(hun døde jo på natten) Jeg så det på CNN dagen etterpå. Hadde fri fra skolen den dagen.

Friends: Hvem ville du hatt på lista di over fem personer du får lov til å ha sex med uten at dama/typen din kaller det utroskap?
Tja.. utroskap er utroskap uansett. Føler at jeg ikke er så for det! Men i den fiktive verden hvor jeg har en kjærste, og jeg kunne gjort noe sånt uten å få dårlig samvittighet OG at det var greit.
* Brad Pitt (JA, jeg syns han er kjekk, så saksøk meg)
*Tupac Shakur. Sånn hvis han fortsatt levde. Den mannen var snasen.
*Lenny Krawitz. Han er lækker!
*Sean Patrik Flannery
*Hugh Hefner?:P neida.. men kommer ikke på noen farta.. Får ha det tilgode!

Big Brother: Ta alderen på den eldste du har ligget med. Trekk fra alderen på den yngste. Gang svaret med antall partnere du har hatt.
Hva!!!?! Ber du meg om et nummer??? UHØRT!

Hva er meningen med livet?
Å gjøre en forskjell...

(takker Maria nok en gang)

No comments:

Post a Comment