Thursday, January 04, 2007

Fine byen!

Jeg har fått studielån idag!

Hvis du lurer på om jeg har lørvet meg rundt i Bergen sentrum om svidd av penger på mer eller mindre ufornuftige ting, så har jeg det! Men du så deilig det var! Jeg burde aldri slippes ut på byen med penger på kontoen.

Ting jeg har brukt penger på:
  • Lunch med Siv; 108 kr
  • Mus til Laptopen populært kalt Albert; 250 kr
  • 2 DVD`er, Final Fantasy Advent Children og Bill&Ted`s Wild Adventure; 160 kr
  • Playstation 1 spill, FinalFantasy VIII, 209 kr
  • Strikkepinner og garn; 56 kr
  • Undertøy, sokker og gensere på H&M; 450 kr
  • "M" tegneseriehefte på Outland; 49kr
Jeg gleder meg til jeg skal på IKEA!!!:D

Men jeg har oppdaget noe; jeg har fylt nesten hele skrittkvoten min på shopping (man skal gå 10 000 om dagen sier de, og jeg har gått 9000). Så det er sant det man sier!

Shopping er sunt!


3 comments:

  1. Ja, shopping er sunt, men sunnere enn en helaften på bordet i Brønnen? (Sånn skritt-messig) Neppe.

    ReplyDelete
  2. du har et godt poeng! la oss hpe at de åpner brønnen! sånn.. for helsa sin syld!

    ReplyDelete
  3. særiøst ja!e bruka skrittkvota mi lætt på ein shoppingtur!!juuhuu!

    ReplyDelete