Wednesday, January 17, 2007

Rar drøm!

Jeg hadde en rar drøm i natt!

Jeg drømte at jeg var ute og hadde det kjempegøy med masse mennesker (les fylla og putekrig) så kom en kjekk mann og sa at han likte meg men da jeg sa at jeg likte han og så ombestemte han seg.. Noe som førte til at da man fant ut at jeg hadde hjerte problemer så fikk han kjempedårlig samvittighet, så han besøkte meg på sykehuset men nektet å snakke til meg, bare kikket på meg gjennom vinduet (jeg hadde tydeligvis et vindu på rommet mitt).

For å døyve den store sorgen meldte jeg meg på et nytt reality konsept der jeg bodde i små trehus laget av papp og hvor vi måtte tvangssosialiseres på upassende tidspunkt, bare hadde vondt pålegg til frokost og ellers måtte jeg spille playstation i de bittesmå papp-husene!

Logisk!

No comments:

Post a Comment