Sunday, January 28, 2007

Org sem referat!

Jeg har vært på org sem.... Det var kjempegøy!

Fredag;
John, Katrine og jeg dro opp tidlig og prøvde å få orden på sakene.. Dvs bære masse mat gjennom dyyyp snø og bli iskald.. Prøve å fyre opp i peis og røyklegge stua (til tross for at vi gjorde det riktig, uansett hva ASF-mannen sa). Lage taco og få kjøkken groupies!:D Lage kjøkkenregler å henge på døren. Henge i stua, folk finner på edru morro, spille kort og være med på Kyrres Olympiske Leker! oh yeah.. legge seg alt for seint.



Lørdag;
Stå opp før alle andre og lage frokost(etter kanskje 4 timer med søvn). Få klager på at det ikke var egg til frokost (folk kan ta seg en bolle). Lage mat. Høre på folk mase om at de vil ha kaffe. Da jeg ikke er gud så kan ikke jeg få trakteren til å jobbe noe fortere.. tro det eller ei. Fikse lunch (kjøttboller og eggerøre). Folk gikk av skaftet og kokkene (Katrine og jeg) måtte overvåke folk og oppfordre til måtehold. Lage mer mat.. Få vondt i rygg og andre diverse kroppsdeler.. oppdage at man har gått nesten en mil inne på kjøkkenet.. Stress dusje (ca 20.00), sminke etc. Presentere mat. Prøve å spise. Drikke kaffe. Få skryt!:) Høre på taler. Kollektiv mobbing av Tommy fordi han blir så full (Æ e ikke en person, æ e en tilstand..)Spise dessert(namme namme). Fler taler. Tvinge stakkars mennesker (som hadde lekt med badeball under middagen) til kjøkkentjeneste. Rebusløp! Drikke masse! Havne på 2.plass (ingen styrtepost den gangen her, så ingen spying:D). Laget het Supreme masteurbaters within the holy grail.. eller noe.

Sosialisere seg. Drikke masse, danse, se på fulle folk. Ta runder på hytte. Klatre i senger, bli kjent med nye mennesker, danse til brønnklassikere.Katrine ødelegger kneet sitt. Kjersti-Lill og Muffe fikser biffen og spjelker det. Fulle mennesker danser på bordet til Baywatch sangen. Bordet går i stykker, folk tryner og slår seg. Jeg fungerer som sykepleier.Veddemål blir inngjort. Gutter bader i snøen i boxer og varmer seg foran peis. Drikke mer. Kveldens første tafs (foran peisen, ikke de samme som badet i snøen). Gjør et forsøk på swing.. Lager nattmat til folk.

Jeg prøver å legge meg.. Funker dårlig. Plutselig har jeg en neger i senga mi og vegard skal sove på rommet mitt. Folk tror vi har nach. Katrine skal også legge seg.. Folk tror fortsatt vi har nach og negeren har varmet opp dyna mi. Folk drar..Katrine og jeg prøver å sove (funker også dårlig).



Søndag;
Stå opp etter 2,5 t søvn. Fikse frokost med hjelp av snille mennesker. Henge i stua.. Kollektiv mobbing av folk som gjorde dumme ting iløpet av natten. Opparbeide et stort behov for å dø på seg.. Rydde hytte. Flinke mennesker vasker kjøkkenet! Pakke sekk. Siste ting på kjøkken. Gå til buss.. Dø på seg og se på teit film (Kingdom of heaven). Mobbe RF som bommet toget! Dø mer på seg.Spise bruger i Voss, føle seg litt mer som et menneske. Dø mer på seg og miste evnen ti å fungere som et normalt menneske. Sove. Våkne i bergen. Ta ting ut av buss, så hadet til alle søte menneskene, sende Katrine på legevakten, ta taxi hjem med alt for mye bagasje!

Sliten!

No comments:

Post a Comment