Tuesday, January 16, 2007

Ting-meme!

Favorite Color: Rød!:D
Favorite Food: Nesten hva som helst som foreldrene mine lager!:)
Favorite Month: Desember.. og september..
Favorite Song: Melody club - Play me in stereo!:)
Favorite Movie: The Shawshank Redeption.. Tror jeg..
Favorite Sport: Å se på? Har ikke peiling..
Favorite Season: Sommer!!
Favorite Day of the week: Hver dag med fri!:)
Favorite Ice Cream Flavor: Sjokolade med sjokolade!
Favorite Time of Day: Alt som ikke er morgen!

9 CURRENTS

Current Mood: Bittelitt stressa.. og litt trøtt!
Current Taste: Tja.. Jeg drømmer om superchip, type salt, og dip!
Current Clothes: Sort genser og type grønn bukse!
Current Desktop: Sepiroth in flames!
Current Toenail Color: Au naturell!
Current Time: 00.31
Current Surroundings: Rommet mitt..
Current Thoughts: At jeg vil legge meg.. og at jeg ikke vil på skolen imorgen!

8 FIRSTS

First Best Friend: Nabo gutt! Ole Kåre!
First Kiss: Jeg er reativt sikker på at han het Mats!
First Screen Name: MissMoney
First Pet: Hvis vi ser bort ifra ymse ting, type småskadede fugler å sånn, så var det nok Gaia, hunden min!
First Piercing: Jeg driver ikke med sånt..
First Crush: Joey Tempest i Europe.. Tror jeg er glad for at jeg ervervet meg bedre smak etterhvert!
First CD:
Roxette!

7 LASTS

Last Cigarette: Ojoj.. det var lenge siden!
Last Drink: Vann.. fra en flaske som står på pulten min...
Last Car Ride: Fra togstasjonen hjem til rommet mitt.. Du vet.. masse bagasje!
Last Kiss: Hmmm.. i sommer.. djisses.. i need a life!
Last Movie Seen: Pirates Of The Carribbean; nr 2!
Last Phone Call: Andre!:)
Last CD Played: Hmm.. et eller annet jeg har brent til å ha på kjøkkenet!

6 HAVE YOU EVERS

Have You Ever Dated One Of Your Best Guy/Girl Friends: Nope.. bare klina litt!
Have You Ever Broken the Law: Jadda..
Have You Ever Been Arrested: Nope..
Have You Ever Skinny Dipped: Toppløs bare..
Have You Ever Been on TV: Opp tiflere ganger... Jeg har jo vært statist på student-tv.. Æ e mæga kjendis!
Have You Ever Kissed Someone You Didn't Know: Joda.. det var så koselig atte!

5 THINGS

Thing You're Wearing: Klær..
Thing You've Done Today: Vært på møter.. og fler skal det bli! semesterstart.. jipi!
Thing You Can Hear Right Now: Lyden til Pirates.. og senga som roper på meg..
Thing You Can't Live Without: Kos! aim an addict!
Thing You Do When You're Bored: Surfer på nettet.. Og sånt tull...

4 PLACES YOU'VE BEEN TODAY

1. Foran pc`n..
2. Kvarteret
3. Seng
4. Butikken!

3 PEOPLE YOU CAN TELL ANYTHING TO

Jeg driver av og til og modererer meg litt.. kanskje..

1. Maria
2. Sarah
3. Mor di..

2 CHOICES

1. Black or White: Svart for det meste..
2. Hot or Cold: Begge deler, spørs jo helt hva det er snakk om.

1 THING YOU WANT TO DO BEFORE YOU DIE:

Kurere det meste av fyfy ting i verden, leve lykkelig med den fine mannen min! du vet.. wra wa wra..

1 comment: