Friday, January 05, 2007

ute dagen idag!

Mohaha. dagen idag var høyst underholdene..

I begynnelsen så det mørkt ut.. men Andrè kom og reddet meg..

Først hang vi hjemme hos meg og drakk opp alt jeg hadde som inneholdt alkohol!

Så dro vi på Kvarteret.. der var det kjentfolk.. gøy!:)

SÅ (og nå kommer den gøye delen) dro jeg på homsebar!:D May Elin var på jobb og Gry ville dit.. homsebar er gøy!
Jeg danset til masse gøy musikk.. På utsiden greide jeg å yppe på meg tre homofile menn som syns jeg var kjempefrekk (de var frekke først men det hadde de ingen forståelse for.) Så prøvde en mann (som åpenbart var homofil men benektet det) og sjekke meg opp (hadde du sett skinnjakka hans hadde du skjønt hva jeg mener).

Å så, på vei hjem, ble jeg forsøkt antastet av 4 stusselige men (som tydeligvis ikke vet hva nei betyr) iløpet av 5 min. Så traff jeg på en mann som så kjempeskummel ut, helt til jeg oppdaget at han gikk tur med en minihund (type, chiwauah..), så var han ikke så skummel lengre!

Hvis dette var logisk for deg, gratulerer, jeg har ingen anelse hva jeg egentlig har skrevet!

3 comments: