Friday, April 23, 2010

Kryss i taket!

Jeg tror det må ha skjedd et mirakel, for idag opplevde jeg noe jeg ikke har før iløpet av mine 2 år som sykepleier (og jeg har opplevd ganske mye skal jeg si deg, dette yrket er fullt av opp og nedturer).

Men idag observerte jeg for første gang en heit lege på jobb (okei, for andre gang, for han var her på tirsdag også, men likevel). Jeg har sett mange leger og jeg har desverre møtt på flere ufyselige enn jeg har heite (selv om majoriteteten selvfølgelig er veldig greie). Den heite legen var i tillegg veldig søt og ikke ekkel i det hele tatt! Go figure!:P


Folk som aldri har satt sine ben på et sykehus, men derimot sett mange sykehusserier på TV tror at det finns massevis med heite leger som løper rundt med 3-dagers skjegg og kommer med uanstendige forslag over visitten. Da må jeg selvfølgelig rain on their parade og si at iløpet av min tid som sykehusansatt/student har jeg truffet på en (kanskje 2) lege(r) som faller inn under kategorien over middels attraktiv. Nå kan jeg derimot skryte på meg en heit en! Jeg har et lite håp om han han henger rundt en stund, så får jeg kanskje noe mer eye-candy mens jeg er på jobb! Det skader ikke!:P


No comments:

Post a Comment