Friday, April 30, 2010

Nabolaget mitt..

Eller bygget mitt om du vil er en ganske interessant blanding av mennesker!

Flaks for meg så er det mennesket som bor på andre siden av trappen for meg alltid en kilde til irritasjon (det er en trapp i mellom, men all lyd derfra kommer inni det lille soverommet hvor jeg som regel prøver å sove, ofte på den tiden av døgnet når folk pleier å være våkne, dårlig kombinasjon). Jeg hører når vedkommende kommer, går, får besøk etc. Det var den samme leiligheten hvor jeg ble vekket av at fyren hadde seg med en over gjennomsnittlig høylydt dame. På onsdag var det noe annet som vekket meg klokken 07.15 om morgenen..

Mannen hadde sovnet fra Grandisen sin og brannalarmen ulte i 45 minutter fordi han var så langt ute på tur at han ikke hørte den.. Det er godt jobbet!

2 comments:

  1. Fin informasjon! Jeg personlig setter stor pris på din artikkel. Dette er en flott nettside. Jeg vil sørge for at jeg stoppe tilbake igjen !.
    Liten røykvarlser

    ReplyDelete