Tuesday, July 20, 2010

Godt næringsvett!

Idag er jeg flink og spiser kveldsmat (jeg er ca verdensmester i stusselige kveldsmater! Type knekkebrød og rett-i-koppen suppe). Så idag prøver jeg noe nytt. Kvasi-fornuftig kveldsmat! En av fordelene ved å være voksen er at man kan spise akkurat det man vil til kveldsmat (les; sjokoladeis), men i lengden er kanskje ikke det så lurt.


Så kveldsmaten  min består av dette:



Kan du tro det? Kjeeedelig! Men fornuftig... Meh.. Har mest lyst på sjokolade og Farris! Og kanskje litt potetskruer.

Sånn ellers gjør jeg ikke noe spenstig for tiden. Jeg jobber. Jeg er bitter for at jeg ikke får gått på Musekonsert på fredag (og de har White Lies som oppvarming! Not Fair!!). Jeg venter på at jeg skal få ut fingeren og få kjøpt meg PS3 (siden jeg allerede har kjøpt spill til den, så må jeg nesten ha konsollen min også). På torsdag skal jeg endelig på IKEA (I hearts it) og få kjøpt meg ny seng. Jeg heller litt mot Skien, men tenker jeg må prøveligge røkla før jeg bestemmer meg!:P Kjenner det skal bli digg å slippe og sove i nedoverbakke... Og naboene slipper å høre at det knirker hver gang jeg snur meg. 


Men nå ble jeg litt George Bush Jr. her og ble forstyrret vekk fra poenget mitt (look! the pretty kitty!:P), nemlig næringsvett. Det koker egentlig ned til en ting...

KJØTT!

Kjøtt er viktig. Se bare på dette informasjonsbladet jeg fant som jeg er beinsikkert på er en fullstendig pålitelig kilde.


Gulrøtter for konservatisme.. Skumle greier!:P

Spis mer kjøtt!:D


1 comment:

  1. Hmm, det ligna veldig på en serie som pleier være i Nemi! Og Karinparin..tran..du må ta traaan! Det er kjempesunt det :-P

    ReplyDelete