Wednesday, July 14, 2010

Sommerferien i bilder

Dette er det jeg har gjort i sommer (og kanskje litt til, men det har jeg ikke bilde av!:P)

Jeg var DJ med Mona i Tivoli. Det var ikke en sjel der før 01.00, men heldigvis er Mona en jævel på å posere, så tiden gikk nå uansett!:P

Så var vi i Stockholm hvor vi skulle bli superdriiiiita!:D

Og posere sjarmisfulle ved byens største fallos!

Før vi tok en turistbuss og traff på kongeskipet "Norge"! (nesten det feteste ved hele turen)
Jeg brukte feriepengene mine til å gå av skaftet på nettet og kjøpe t-skjorter!


Ferien på hytta ble brukt til harde aktiviteter som soling, lesing og kollektiv kryssordløsing (moro for hele familien)!


Været var ca sånn som det her, livet er vanskelig!:P

Insekter ble drept av denne rakkeren (som heter Max Smekker, hahah..). Veldig effektivt når du sitter ute på kvelden. Dessuten får man en djevelsk glede av å elektrosjokke mygg!:D

Feriens varmeste dag hadde 33 grader i skyggen (hetebølge, oh yeah), sol og man svettet i vinkler, veldig deilig. Heldigvis hadde vi 25 grader i vannet!:D

Jeg har truffet små barn, som er litt skeptiske, man bare når jeg kommer for nærme. På en meters avstand var jeg verdens festligste!:P

BTW, ser du at jeg har blitt motbydelig brun, eller?!:D

1 comment:

  1. Ja, hælsikke du er jo blitt n..ja, du vet, sånn der kjempebrun!! Misonneliii! :-P

    ReplyDelete