Thursday, July 08, 2010

Greetings from Söta Bror!


Hola!
Nå er halve ferien min over og jeg har gjort ca ingenting! Det er helt fantastisk!!:D

Pri no. 1 er selvfølgelig å blir brun (og blond). Dette kan jeg med glede meddele at har gått relativt bra for seg. Til tross for at jeg ikke hadde særlig farge før jeg startet er jeg relativt sikker på at jeg har det når jeg drar. Et direkte resultat av under 2 dager med dårlig vær og at jeg går ca uten klær hele tiden. Gruer meg til jeg må begynne å kle på med for å gå ut døren (Dvs mitt normale liv som egentig BARE foregår utenfor døren, ikke nødvendigvis fordi jeg ikke liker mitt normale liv, men fordi jeg må kle på meg. Klær! Æsj!)!

Sånn ellers har jeg sovet, spist, badet, spilt Civilization, shoppet bittelitt og lest. Jeg har lest MASSE. Og ikke bare tullebøker engang, jeg har lest ordentlige bøker som Jane Austen og Alice in Wonderland. Jeg har også kjøpt Da Vinci koden og Slumdog Millionaire i et håp om mer variert lesing (selv om jeg har skvist en chic-lit bok eller 3 innimellom der). Til nå har jeg lest 5 bøker, men ferien er jo ikke over ennå!:P

Jeg er også litt stolt over at jeg nesten ikke har brukt noe penger mens jeg har vært her (compliments of MoF) og det jeg har kjøpt har vært billig! Flink Karin! (det dyreste har vært flybillletter til et bryllup i august, og det tells ikke som shopping!:P) Jeg har fortsatt masse penger på konto og under en uke til lønn, så jeg har trua!;D (tilbake til shopping, Lord, skulle tro jeg ikke gjør annet!:P)

Andre ting jeg har gjort på ferien
  • lekt med hunder (bl.a en liten hvit Jack Russel terrier, hun er såh søt)
  • sett den siste Shrek filmen i 3D (den var ganske underholdende)
  • kjørt bil (gjør det så sjelden for tiden så føler meg litt rusten. Som ei gammal kjærring!)
  • vært sosial med slekten
  • vært på Tivoli i Køben (takk mormor!:D)
Så det såh! Ha en fortsatt fortreffelig sommer, det har jeg tenkt!;D

No comments:

Post a Comment