Tuesday, July 27, 2010

OMG, update lixom!

Ja, nå har jeg jo ikke blogget på flere dager..
(mest sannsynlig fordi jeg er hjemme i Bergen og ikke har nett i heimen.. Det skal jeg snart fikse på, heldigvis!:P).

De værste abstinensene er borte, men jeg driver fortsatt og blir hjemsøkt av behovet for å ta bilder av alt, sånn at jeg kan fortelle dere om det (selv om halvparten av dere sikkert var der når det skjedde!:P)

Gjør egentlig inegnting spennende..

Jeg jobber.. Masse.. Også overtid.. Masse! Idag gikk jeg fra jobb etter å ha vært der en time lengre enn skiftet var og hadde fortsatt dårlig samvittighet fordi jeg ikke var ferdig og fordi det så HELT jævlig ut der..
Ukult!

Jeg skulle ha PS3, men Magnus dro på hytta før jeg fikk hentet den, så nå må jeg vente.. Istedet spiller jeg PS2. Oh the joy!:P

Jeg har lest 2 bøker om vampyrer og shit (siden jeg kom hjem, leste 3 av de i SKien mens jeg var på ferie). Og her snakker vi ikke Twilight/True Blood/Vampire Diaries. Vi snakker House of Night-serien. Tenk True Blood møter Harry Potter og du er godt på vei! It`s quite entertaining. De var på 3 for 2 salg på både Ark og Norli, så jeg kunne jo ikke dy meg og kjøpte de 4 jeg ikke har lest. Snart skal jeg kjøpe de første 3 også, sånn at samlinger er komplett (jeg er skada, jeg vet). Samlegen sa du? Neich!

Har jeg aldri sett!

No comments:

Post a Comment