Sunday, August 13, 2006

Game over..

Da er det over. Ferien altså. Imorgen klokken 14.50 sitter jeg på flyet til Bergen. Jeg skal tilbake til fine Bergen. Jeg gleder meg masse. Samtidig gruer jeg meg litt. Men det har ingenting med at jeg ikke liker Bergen å gjøre. Jeg elsker Bergen. Og så digger jeg alle menneskene der ganske hardt og heftig. Men jeg skal begynne på skolen igjen. Jeg kommer et skritt nærmere å være voksen. Blæh.. Det har jeg ikke noe lyst til. Jeg vil ha mere ferie. Egentlig ville jeg hatt en uke til i Sverige, men verden fuker jo ikke slik. Fikk bare de 2 ukene som jeg pleier å ha. Men egentlig har ferien min vært ganske fin.

Jeg likte sommerjobben min skikkelig bra. Det var kjempekos. Alle de game damene digget meg heftig. Jeg har fått treffe alle vennene mine hjemme i Skien. Jeg har fått sosialisere meg og sett at alt går bra med de. Jeg har fått badet masse. Jeg har blitt brun. Jeg har fått klippet meg. Jeg fikk dra til Sverige. Der fikk jeg være med gutta. Vi nerdet oss masse. Vi spiste verdens beste kebab. Jeg fikk kjøre fine bilen til Krister (Z3... den gikk fooort!:D) En gjeng av oss dro til Liseberg og tok alle de kule karusselene. Jeg har shoppet med storesøster i Køben og egentlig alle andre steder. Vi dro på fylla. Jeg fikk fotmassasje (jeg har verdens beste venner.. hehe..). Jeg har fått masse postkort fra de som har hatt en mer mer spennende ferie enn meg. Jeg har hatt besøk av kjære og kjære. Jeg har egentlig hatt en jævlig fin ferie.

Nå venter det vanlige livet igjen. Imorgen skal jeg gjøre Bergen utrygg. Villan, here i come!:D Oooh yeah!

No comments:

Post a Comment