Friday, August 04, 2006

ROADTRIP!:D

Tirsdag var dagen. Dagen da jeg bega meg ut på et eventyr med mine venner (Krister, Johan og dama til Krister, Maria) og en bobil. Den dagen som satte igang et helvetes "svi av penger"-race. Men fy det var morro..

Klokken 08.15 sto jeg ved veien og venytet på å bli hentet. 20min etterpå ble jeg det (faen ta Krister og sovefoten hans). Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte ta karuseller alene på Liseberg, men at Johan skulle bli med. Jippi. Johan kan jeg leve med som selskap. Vi ankommer bobil hjem og skal dra. Karin stetter seg på en sitteplass, og den gikk istykker. Ergo.. vi ble en halvtime forsinket da den måtte fikses. Etter Krister fikk leke handyman litt så kom vi oss avgårde. Så ble vi ytterligere forsinket fordi Johan hadde tvangstanker om at han hadde glemt å låse dören.

Endelig kom vi oss avgårde. Frokost ble konsumert. 10.20 ble dagens förste öl åpnet. Den var god!! Vi ankom Liseberg ved halv 1. Bobil ble parkert og åkpass ble kjöpt. Karuseller ble tatt. Det var morro og adrenalinet koste seg i kroppen. Vi fikk Krister opp i Höydskräkken (karusellen som heiser deg höyt opp og så slipper deg rett ned. MÄGAGÖY!!!). Krister er ingen fan av höyder. Krister ble drabbet av panikk. MOhahaha.. Det var artig og Johan koste seg villt. (fordi han fikk se Krister med panikk vel å merke) Jeg gamblet for å vinne sjokolade, men det funket ikke til tross for at jeg hadde gått til innkjöpt av rosa kanin-lykkeörer. Vi dro når det stengte og overnattet på parkeringsplassen utenfor en Ica-butikk. 4 mennesker i en liten boboil. Det var trangt men gikk bra til tross for at jeg snorket litt og Johan pratet i sövne.

Da vi våknet dro vi på MÄGAshoppingsenter. Jeg svidde av mer penger. Jeg spiste en god pizza. Gutta kjedet seg masse. De leste Donald og drakk öl. Etterhvert kjedet jeg meg (Maria så på hesteting) Gutta så på verktöy og bilting. Jeg ble med. Mye bedre enn hesteting. Powertools over det any day. Etter masse shopping og ös pös regnvär kom vi oss avgårde. Vi var slitne men det var skikkelig morro.

Håper det blir midre en 7år til neste gang jeg dra på Liseberg.

1 comment:

  1. Hei Karin! Godt at du nyter de siste feriedagene i Sverige! Er så fornøyd med at bæde du og Kristin har blitt aktive bloggere, så kan følge med ALT dere bedriver med fortiden! (Superfornøyd med internett på jobben også..."Go Ellos"...!)

    ReplyDelete