Monday, August 14, 2006

Stuck..

Så fikk hjemreisen min seg et skudd for baugen.. Bajs! Jeg sitter fast på Torp. Flyet mitt hadde "tenkniske problemer"

I praksis betyr det at jeg må vente på Torp i to timer før neste fly går. Torp er tidenes møkkaflyplass.. Det skjer ikke noe gøy her. Hadde det ikke vært for det lekre trådløse nettverket og den alltid trofaste laptopen min hadde jeg klikket i store og små vikler. Jeg hadde gledet meg masse til å komme til Bergen. Alt var pakket og klart. Vesle-Bjørn hadde stresset akkurat nok sånn at jeg ville rekke den originale flytiden. Men neida.. Venting står på agendaen. Jeg hater venting. Ikke har de tax-free heller.

Men det er ikke all bad. Jeg får gratis mat for den nette sum av 150kr. Og så får jeg godtgjørelse for reisen. Som betyr at jeg får igjen pengene. Men det er den jævla ventingen.

Egentlig burde jeg være glad for at jeg ikke må vente lenger. Forrige gang dette skjedde satt jeg her i 7 timer. DET var kjedelig.

No comments:

Post a Comment