Sunday, July 30, 2006

Den förste gangen...

Igår gjorde jeg noe for förste gang. Noe alle andre allerede har gjort men som jeg har klart å styre unna. Det har ikke värt lett, men jeg har klart det!

Jeg skylder på gruppepress. Jeg var på slekttreff. På slekttreff var det aktiviteter. Type spörsmålsrunde, dartspill (jeg knuste Daniel, söskenbarnet mitt, skikkelig grundig), dansematte (sånn til playstation. Det var dritgöy!! jeg skal kjöpe det) og sist, men ikke mist SINGSTAR. Under strekt gruppepress (og hjelp av 4 öl) sang jeg faktisk over 5 sanger på Singstar. Og ikke nok med det. Jeg var flink!! Og ikke bare ölet syns at jeg var flink, det var spillet også! Så nå er jeg igang.

Glenn har fått konkuranse (eller kanskje ikke.. Hvem kan vel slå Glenn.. han er jo dårlig nok for oss alle)!

3 comments:

  1. WHAT???! Har du Singstar-skrekk?? Dettan visste jeg ikke! La merke til at du ikke hadde uthevet karaoke-greia på den ene memen, og trodde det var meget feil...Du må SÅ væme Ellen og jeg på singstar-aften, muhaha! Vi er "dritflinke"! :D

    ReplyDelete
  2. Men kan jeg få lov til å påpeke at når jeg fylte ut denne meme tingen så hadde jeg ikke sunget karaoke! TENK!!!!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete