Sunday, July 16, 2006

FylleA-N-G-S-T!!

Du vet hvordan det er.. du våkner og det første du tenker er "hva gjorde jeg egentlig igår" etterfulgt av "hvor er tingene mine" og "hvorfor har jeg skrubbsår på kneet"?

Jeg har et bestemt intrykk av at jeg hadde det gøy.. Jeg husker at jeg traff en gammel bekjent, men jeg husker ikke hva vi snakket om.. Jeg husker at jeg traff den gamle "sjefen" min, som ikke har forandret seg noe på de siste 4årene.. jeg husker at han prøvde å kline på meg.. Jeg har mistet solbrillene min.. så sjokkerende. Jeg husker at jeg ikke klarte å slå nummeret til taxisentralen. Og jeg husker at idat jeg skulle forlate åstedet, så tryna jeg heftig (det var da jeg fikk såret på kneet). Jeg lurer voldsomt på hvorfor jeg våknet på denne tiden av døget! jeg føler det er uhørt!Men det var morro!

Jeg skyller på Baylis`n jeg bøttet nedpå rett før jeg dro!

Damn.. alkoholtoleransen min har ikke godt av å være på ferie!!

Og jeg høre Baywatch sangen på vors!! Hvor var bordet???

2 comments: