Tuesday, July 11, 2006

GRETTEN!

Hvis du lurer på om jeg stod opp klokken 6.30 idag og dro på jobb for å finne ut av at jeg hadde blitt strøket fra vaktboka siden søndag kveld, så gjorde og hadde jeg det!!

Hvis du lurer på om jeg var fornøyd med det og syns at det var en god start på dagen, så syns jeg ikke det!

Å sovne etter to timer i jobb-modus kan bli et spennende prosjekt. Det går heller dårlig, ellers ville jeg droppet blogg-innlegget klokken halv 9 på morgenen

Hvis jeg ikke får betalt for oppmøte blir jeg skikkelig, skikkelig gretten!!!!!!

4 comments:

  1. I ser din "gretten-situasjon" å HØYNA dein me at e FAAN IK HA TAFSA PÅ LÆNGE!!!

    ReplyDelete
  2. Jeg ser din ikke-tafse situasjon (noe jeg ikke har gjort på lenge heller) og høyner m at jeg kunne dratt på jobb i kveld og tjent penger, men lå og sov så noen andre fikk vakta!

    ReplyDelete
  3. Djises, you people! Dere trenger mannebein!!

    ReplyDelete