Wednesday, July 05, 2006

Ting som går meg på nervene!

På jobb idag oppdaget jeg tre ting på rappen som jeg ikke kan fordra! Lenge leve tv2 som måtte minne meg på det, alt iløpet av 5 min! okei da.. kanskje det var 15, men det var ikke så mye!

Noen ting skraper bare automatisk på nervene mine. Jeg anser meg selv som en relativt tålmodig og tolerant kvinne, men et sted går grensen altså! Og på denne grensen finner du

  • Se og hør overskrifter! Se og hør i seg selv går meg på nervene, men ikke så mye som overskriftene! Makan til sløseri av papir har jeg ikke sett på lenge!
  • Pia Haraldsen! (nært knyttet til Se og hør). Dama i seg selv er jo bare irriterende! Det er bare noe med henne! Fashion babe og programleder på et spørreprogram er jo ganske sammenfallende. Raaaaaaaight...
  • Hotel Cæsar! Jeg haaaaater hotell Cæsar!!! Hvordan dette makkverket av en tv-produksjon blir sett på av så mange er for meg en sensasjon.Det er jo noe av det dårligste som har gått på tv siden.. ja.. Det ble funnet opp!
Grr.. Jeg blir irritert bare jeg tenker på å tenke på det! Jeg får tenke på noe annet. Øl eller jorbær eller noe!:D

No comments:

Post a Comment