Thursday, July 13, 2006

Bukseløs!

Jeg har nådd et nytt nivå av komfortabelhet! Jeg lar klærne falle. Klær er oppskrytt!

Da jeg er hjemme og slipper å ha ekle menn lurkende rundt (noe jeg har hjemme i Bergen) har jeg opparbeidet meg en viss følelse av frihet og velvære som strekker seg til utenfor rommet mitt. Egentlig så strekker den seg til hele tomten. Dette resulterer i at jeg går uten klær. Jeg skylder på at jeg har tilbringt veldig mye tid i bikini for tiden og har blitt vant til å gå sparsommelig kledd. Det, og så har jeg blitt brun!:D

Jeg har oppdaget at livet i undertøy er meget behagelig. Når jeg kommer hjem fra jobben er noe av første jeg gjør å ta av meg buksa. Hvis du lurer på om jeg spiser middag i genser og boksershorts, så gjør jeg det. Og hvis jeg har på meg bukse, kan du banne på at jeg ikke har på meg t-skjorte. Det er nesten blitt så ille at jeg ikke vil finne på ting, for da må jeg gå ut av huset. Og det innebærer at jeg må kle på meg. Jeg føler at min kjærrlighet til casualstilen begynner å bli litt drøy! Men det er jo så komfortabelt.

Jeg gleder meg til jeg får mitt eget sted. Da kan jeg dra for gardinene og gå i undertøy en hel dag om jeg vil!:D

2 comments:

  1. evt naken i egen leilihet!!

    e jær ik ainna einn å sprad i uinnertøy/joggekleia heime...diiiiigg:)

    ReplyDelete
  2. Kjære deg, du kan gjerne gå uten klær hjemme hos oss, men lurer på om medbeboerne våre hadde begynt å lure... Men siden vi visstnok ikke kommer til å se de så mye er det fritt frem! Kanskje vi skal opprette naturistsone hjemme hos oss? Det kunne jo blitt et interessant vorspiel feks... ;-)

    ReplyDelete