Thursday, July 27, 2006

FERIE!!!!:-D

Lykken er rett rundt hjørnet! Om to dager sitter jeg utenfor pene sommerhuset i pene Sverige med en iskald pils i hånden og nyter de late og perfekt innholdfattige feriedagene mine! Jeg skal ikke gjøre et slag!

Øl skal drikkes, solbrenthet skal pådras, tegneserier skal leses, verdens beste kebabtallerken skal fortæres (om og om igjen), slekta skal treffes, bil skal kjøres fort på fine svenske motorveiene, penger skal svis av, god og gratis mat jeg slipper å lage selv skal serveres, morgenene skal soves lenge på og sist, men ikke minst; gode kamrater skal treffes!! Jeg føler det blir øldrikking, poker-spilling, nerding og eventuell flatfyll på gang!!! Jeg gleder meg! Jeg har ikke hatt ferie siden påske. Jeg har jobbet 7 av 8 dager på fredag. Nå skal jeg ha fri før skolen begynner og åpningsuka er over oss!!

Jeg slipper å bli lagt ann på av 70år gamle x-kapteiner som klyper pleiere i rompa og tilbyr de privattimer i tysk! Etter en kjøretur i bilen hans, selvfølgelig. Men jeg kommer til savne de søte gamle damene litt! Litt shopping døyver nok de værste smertene! :)

Oppdateringer kommer hvis mulig! Blir det dårlig vær så lover jeg at dere får høre det!
Ha det fint så lenge, babys!

1 comment:

  1. Jeg er misunnelig, her jeg sitter i vikingutstillingen og kjeder livskiten ut av meg. På denne tida om fem døgn er jeg i min kjæres armer i Bergen, da blir livet igjen herlig. Kos deg snuppa, så hörs vi;-)

    ReplyDelete