Friday, July 14, 2006

Minner på boks/i skuff!

Da jeg leste kjære Marias innlegg om artige skademeldinger kom jeg på at et eller annet sted i det gamle skrivebordet mitt har jeg et ark med fantastiske oversettelser (type teksting) fra amerikanske filmer og tv-programmer."Jeg må finne denne nå" tenkte jeg... Dette satte igang operasjon "minner i skuff" som utartet seg delvis til minner på boks. Gjett hva det aller første jeg fant var.. Bilde av x-kjærsten min.. fra da han var 18år (dvs 5år siden) i Luftforsvaret antrekket sitt. JEG LO HØYT!!!!

Andre ting jeg har funnet ut av at det er lurt å spare på (om og om igjen) er:
  • Lønns og trekks oppgaver (fra 2001)
  • Diplom fra en leir jeg var på. I 6.klasse!
  • Gammel inmat til filofaksen min
  • Julepynt
  • Sangtektser fra det jeg digget på ungdomsskolen (type næger musikk)
  • Kjærlighetsbrev fra noen fulle svenske gutter
  • Kvitteringen for mobilen jeg kjøpte. I 3.klasse
  • Gammel mail fra en kamerat
  • Ku Klux Klan oppgaven min (med tilhørende overheads)
  • Treningspropaganda fra venninnen min
  • Gamle bilder jeg har malt
  • En gym prøve jeg fikk 5 på (bra jeg kunne det teori da)
  • En hel skriveblokk fra 3.klasse (med alt som man puttet i den på den tiden)
  • Skikkelig snasne lilla servietter
  • Den gamle, ikke-oppdaterte klinelista mi
  • En beltespenne
  • Klistremerker
  • Masse gamle brev og postkort
  • Vaksinasjons kortet mitt
  • En gammel minidisc-spiller
Hvis du lurer på om jeg kastet noe (bortsett fra lønns og trekks oppgavene samt gamle telefonregninger) så gjorde jeg ikke det. Jeg skal gå igjennom resten av boksene og bokyllen min også, men det tar jeg senere. Fant det jeg lette etter da, men det får jeg skrive om en annen gang.

Men en liten smakeprøve kan dere få:
"In court you will be faced with manslaughter" --> I retten vil du bli møtt med mannslatter.

No comments:

Post a Comment