Thursday, July 20, 2006

4-ting meme!

Hva da fritidsproblemer??? This is fønn!
_
Fire jobber jeg har hatt:
*Bursdagsvertinne på Bergbys (type lokal versjon av McDonalds)
*Medarbeider i kjøttdisk
*Male stømbokser for et strømselskap
*Passe på gamle damer på sykehjem!:)
_
Fire filmer jeg kan se om og om igjen:
* Boondock Saints!:D
* Et kongerike for en lama
* Frihetens Regn (The Shawshank Redemption)
* Charlie og Sjokoladefabrikken
_
Fire steder jeg har bodd:
* Skien
* Notodden
* Vestre Murallmenning 4, Bergen
* Øvregaten 15, Bergen
_
Fire tv-serier jeg liker:
* Medium
* Numb3rs
* Greys anatomy
* C.S.I
_
Fire matretter jeg liker:
* Mams og paps sine luksusmiddager (alt de lager er godt)
* Sarah sin chicken curry, thai way.
* Chilli
* Kokt torsk (faktisk)
_
Fire nettsteder jeg besøker daglig:
*VG
*Marias blogg
*Carros blogg
*Sivs blogg
_
Fire ting jeg har lyst til å gjøre før jeg dør:
*Besøke Australia (outbacken og the reefs)
* Safari!:D
*Rundt i sør og mellom Amerika
* Mæga venneferie i Sverige på hytta!:D
_
Fire mennesker jeg «tægger» (hva..??):
* Maria?
* Siv?
* Carro?(tægget jeg henne kanskje?)
* Skybert!

1 comment: