Monday, September 11, 2006

Bursdag!:)

Jeg har snart bursdag!:D Om under en time er jeg 23 år gammel! Det er veldig rart å tenke på. Det er bare noen minutter, men samtidig også et helt år. Jeg liker bursdagen min! Er litt kos å ha en hel dag i året som er bare din. Nesten da iaf.. Og alle er snille og klemmer på deg å synger å sånn! I LIKE IT! De enkle barnlige gledene i livet. Prøver å holde på de etter beste evne. Liker ikke helt tanken på å bli voksen. Litt ironisk at man kan så mange barnslige assosiasjoner med en dag som gjør deg eldre!:)

Men, 23 er da ingen alder! Er da ung og sprek enda! (De gamle damene på jobben mente jeg hadde goood tid, og de gamle mennene syns jeg var litt ung.) Rart å ikke oppleve giftepress fra gamle mennesker.. trodde de alltid var sånn "er du ikke gift??" etterfulgt av risting på hodet!:)

Bortsett fra det så har jeg vært kjempeproduktiv idag. Jeg jobbet alt for masse på Kvarteret. Først med kjøkken ting,så med kokkearrangement og så med org.sem ting. Org.sem er til helgen det blir gøy!!! I tillegg til dette har jeg trenet med Siv OG jeg fik mailet ønskelisten min til far! Good shit!

Ha en god dag dere! Det skal jeg! (skal på skolen og lære å stikke på folk). Nå skal jeg legge meg å dø på meg!

3 comments:

  1. Karinster! Gratulerer med dagen!! Jeg sendte deg melding, men om det var riktig nummer, er søren ikke greit å si... Håper uansett du får en fin dag! Sprudlende som geysir!! :) Love you! Skulle ønske jeg kunne gitt deg mer enn en imaginør bursdagsklem!! :(
    Bursdagsklem fra Mariaster

    ReplyDelete
  2. Gratulerer me dagen snuppa:)E gidd ik gi d ein imaginær bursdagsklæm..e tar d ijæn å ska gi d ein heil haug me klæmma når e kjæm t Bergen!!Vældi gla i d å e håpa du får ein super dag:)

    ReplyDelete
  3. Hæppi børsjdei på etterskudd! Snart må vi ta en trall! Kram från Fjasende Rødtopp og Godteposeofferet :)

    ReplyDelete