Monday, September 18, 2006

Ting lært på org.sem

Da var semesterets fyllehelg overstått. Noen erfaringer rikere. Erfaringer av den typen man burde huske til neste gang men helt sikkert glemmer. Gøy var det uansett og man kan trøste seg med at alle andre gjorde sikkert like mange teite ting som du gjorde, selv om du garantert lå i toppsjiktet over de som var mest drita! Raj raj.. Semesterets lærdom:
  • Ølstyrting er en dårlig idè! Dårlig...
  • ALDRI gi damenes tale til en Krafter, de takler ikke presset!
  • Det finns et sted utefor Voss som heter Bulken! Mohaha..
  • Folk kan ikke steke pølser uten å ødelegge et eller annet!
  • Ikke slå med en kniv på en full ølflaske, da bruser den over!
  • Husk å ta en av underkøyene, ellers blir det vanskelig å legge seg
  • For guds skyld, ikke glem egg til frokost! RAGNAROK!
  • Is er bra frokost på en søndag
  • Noen er bare avhengig av TOTAL kokkestillhet for at hjernen skal fungere!
  • Det finns en tunell som heter Kleinslått tunellen. Jeg følte meg litt kleinslått!
  • Ikke utstyr fulle mennesker med en tusj!
  • Klær er bra når man skal sitte og synge (les skrike) ved flaggstanga og alle plassene ved bålet er opptatt. Helst ta med eget så man slipper å låne!!!
  • Hvis du skal ta et nattbad, husk undertøyet ditt!:P
  • Lure ting man finner på i fylle virker som regel ikke så lure dagen etterpå. Her inbefattet tvangslegging, teiping og andre lure ting. (og dette er den tingen man lærer på nytt hver eneste gang man er på fylla. Men det er veldig vanskelig å huske!)
Untill next time! Æ glær mæ!!!
Og alle menneskene var kjempesøte og flinke med alle kokketingene!
*klemmepå*

1 comment:

  1. Hørtes ut som et bra org.sem, det! Folk får varige skader etter org.sem, men det er bare gøy! Jeg fikk i tillegg skadet ankelen min for resten av livet. Ahh, hvilket minne å kunne fortelle til mine barnebarn! ;)

    Nå har jeg forresten fått fikset meg blogg! JEHUU! Talast!

    ReplyDelete