Wednesday, September 27, 2006

Høst!

Det er høst i Bergen!

Det tok sin tid.. Solen regjerte lenge i Bergen, men nå er den her! Med sitt sjarmerende regnvær, gule og røde blader på trærne, store alkoholinntak for å dempe på sesong depresjonen!:P, bierstube, sykehuspraksis og annet snæcks! Det er litt rart gå ut fra skolen klokken halv 4 og se at det begynner å bli mørkt! Heldigvis har Kvarteret den magiske medisinen med gratis kaffe og billig øl. Alkohol og koffein! En uslåelig kombinasjon! Hvis de hadde slengt med et kvalitetstafs på kjøpet hadde jeg vært heilt solgt!

Imorgen skal jeg jobbe i Halvtimen med Ida. Pub har internfæst! Første gang med kasse og tappekran! Jeg er tøff! Kanskje jeg får gitt skjenkestopp! Det hadde vært sååååh kult! Ønsk meg lykke til!:D

2 comments:

  1. Lykke til til damen! Damen er sikkert kjempe mæga flink! Og jaa, damen må gi sjenkestopp! Mange! Særlig til sånne ambassadører og sånt. De liker vi ikke.

    ReplyDelete