Friday, September 15, 2006

Hyttetur!

Idag skal jeg flytte meg langt forbi Berges bygrenser. Lenger enn jeg egentlig er komfortabel med. Med det er for en god sak!

Når jeg forlater bygrensen ellers, så er det fordi jeg skal hjem en tur. På ferie eller noe i den duren. Men en gang i semesteret kommer unntaket som bekrefter regelen! Org.sem! Jeg liker org.sem. Det er gøy der! jeg får lage masse mat (denne gangen er det jeg som er sjæf, det kan jeg digge). Jeg får drikke masse stæsj.. Jeg får være med morsomme mennesker en hel helg! oh yeah.. De andre dødelige (les ikke kokker) tar bussen klokken 2! Men vi super kokker skal jobbe på kvarteret først og så kjøre bil opp! Andreas er utvalgt som sjåfør. Vi skal lage treretters til nyrike studenter! Good shit (på Kvarteret, org.sem menyen er hemmelig. det er den alltid!:D)


Jeg føler allerede at makten kommer til å stige i hodet på meg! ikke nok med det.. jeg har med meg to "assistenter" (les. medsammensvorne)! Sarah (nazi kokken av alle nazi kokker, hun kommer til å hjelpe meg i mat-hitler tendensene mine. Hvis noen spør etter ketchup så får de seg en på trynet!! BLASFEMI..) Og Gry.. Gry er heldigvis litt mer avslappet! Jeg må ha en balanse i kokkene mine, ellers blir jeg gale kokke damen! Og det kan vi jo ikke ha noe av.. hirr hirr.. *gni seg i hendene*

Kanskje det blir et tafs på meg! jeje.. nå var jeg morsom!

I got the påwah!

1 comment:

  1. Karinster... ahh.. Org.sem... Hvis du lurer på om flyttingen brått ble dobbelt så bitter, så gjorde den det. JEG VIL OGSÅ!!!!

    MEN.
    Du burde valgt noen kokkeassistenter med lavere frekvens på stemmebåndet. Forstyrrende latter er noe av det verste som finnes. HYSJ! Hold kjeft og skrell poteter i stillhet. Mye bedre.

    ReplyDelete