Tuesday, October 17, 2006

Dårlig dag!

Jeg har en dårlig dag idag. Du vet.. en av de dagene hvor ingenting er gøy, hvor man ikke liker seg selv og hvordan man er/tenker og får følelsen av at egentlig er man ganske ubrukelig som menneske!

Jeg vet ikke hvorfor jeg har en sånn dag. Kanskje er det fordi jeg er trøtt. (har bare sovet 4 timer i natt.. igjen). Kanskje er det fordi jeg har vært på skolen idag og egentlig har svært lite igjen for det. Kanskje man bare har sånne dager uten at man helt vet hvorfor.

Jeg liker ikke å ha sånne dager. Det er slitsomt. Tankegangen man adopterer er så utrolig destruktiv. Hedigvis skjer det ikke så ofte og nå driver jeg å brainstormer etter tiltak som kan fjerne denne ekle sinnstemningen.

Jeg har foreløpig kommer på 2 ting.
1. Bli hjemme idag, syns veldig synd på meg selv, spille Playstation, spise masse is og legge meg tidlig.
2. Tvangs-sosialisere megselv. Som regel gjør menesker meg glad. Vet ikke hvor mye godt selskap jeg er da. Kan hende jeg blir veldig godt selskap bare jeg kommer meg ut litt. Kanskje jeg er mæga-kjip. Det hele er jo avhengig av at det faktisk skjer noe. Er quiz idag.. Kanskje jeg kan bli med på Laget!:)

The brainstorming vil fortsette.
Nå skal jeg gå å dusje. Kanskje jeg kan vaske vekk den dårlige dagen min!

Krysser fingrene.

1 comment:

  1. E høyr d dama! Dn uka hær ha generelt gådd rætt i dass! E HATA UBRUKELIE DAGA!!!

    ReplyDelete