Wednesday, October 25, 2006

Praksis!

Imorgen begynner jeg i praksis. Jippi..

Ikke det at jeg ikke tror det vil være lærerikt og spennende. Eller at det kommer til å ha en heldig påvirkning på den skrudde døgnrytmen min. Jeg kommer bare til å ha et litt amputert sosialliv. Opp klokken 6 hver morgen, bortsett fra de dagene jeg jobber kveld eller natt, og da har jeg jo hvertfall ikke noe liv. Da er jeg ferdig når alle andre drar hjem og legger seg. På den andre siden. Om 1år og 6mnd blir dette hverdagen min. *grøss* Føler akkurat nå at jeg ikke er helt klar for å ikke være student lengre.. jaja.. Kanskje jeg har ombestemt meg om 18måneder.

Ønsk meg lykke til!:)

2 comments:

  1. Gratulerer som nybakt praksisarbeider! Jeg har vært i samme tilstand i snart tre uker nå, bare ikke som sykepleier men som lærer. Det sliter veldig, men er litt kjekt også da! :)

    ReplyDelete