Sunday, October 15, 2006

Slappa-lørdag!??

Igår skulle jeg slappe av. Dagen skulle brukes på rolige aktiviteret siden jeg hadde svidd av så mye penger på fredag. Rolige aktiviteter av typen rydde rom, vaske klær, skrive mail, se på ting på pc`n, surfe, spise masse usunt og spille usedvanlig mye Playstation. Det var snakk om at jeg skulle ta en tur på byen med Andrè for å se på livet, men det var ikke før ganske sent.

Dagen begynte ganske bra. Først dro jeg til frisøren. Jeg holdt på å omkomme av søvnmangel, for jeg hadde selvfølgelig vært på villan fredag og kun fått 4 timers søvn. Etter det så dro jeg og hilste på Andrè på jobb. Jeg fant fort ut at jeg var udugelig som menneske og måtte hjem å legge meg. Klokken halv 3 hadde jeg en date med senga mi. Det funket ikke så bra så jeg spilte Playstation. Etter 2 timer med det SÅ fikk jeg sove! Og det var digg. Klokken halv 8 måtte jeg løpe til butikken og kjøpe mat og usunne ting for resten av kvelden.

Jeg spiste pizzan min mens jeg skrev mail. (men bare en, skulle egentlig skrive flere). Så lørvet jeg meg med playstation. Leeeeeeeeenge!:D Dagen så ut til å være en suksess! MEN, klokken kvart over 12 så fikk jeg en telefon. Denne telefonen var fra Andrè. Han var ute. mer ute enn det som hadde vært planen. Og han lurte på om jeg ville være med. Etter ca. 3 sekunders tenketid så fant jeg ut at; ja, det ville jeg! Resten er historie. Jeg kastet på meg en topp med kløft, peiset på litt sminke og tuslet ut og drakk litt øl. Og hvis du lurer på om jeg havnet på villan, så gjorde jeg det. Var DJ i Brønnen, så på de gale Immaturus menneskene (stage-diving fra bordet i Brønnen, need I say more), drakk litt mer øl, danset litt på bordet, litt ved siden av bordet og annen generell lørving. Det helle ble avsluttet på Kraft kontoret! Klokken 8.

Oh yeah.. jeg kan det her med slappa på en lørdag!

No comments:

Post a Comment