Friday, October 20, 2006

En krone fortankene mine

Skriv ned 10 forskjellige ting rettet mot 10 forskjellige personer. Skriv noe som du aldri ville sagt til hans/hennes ansikt, eller noe du skulle ønske du hadde sagt når du hadde sjansen, men ikke sa.

1. Er det virkelig så vanskelig å skjønne?? Ærlig talt!
2. Vet du hva.. Jeg har faktisk ikke lyst. Lev med det!
3. Hadde jeg truffet deg nå så tror jeg vi aldri ville blitt venner.
4. Jeg liker deg egentlig veldig godt!
5. Det er få opplevelser jeg ville vært foruten, men 4 av månedene med deg kunne jeg godt klart meg uten.
6. Hadde sjansen bydd seg nå hadde jeg SÅ benyttet anledningen!
7. Vet du hva? ingen liker deg, du er rar, kan du ikke bare dra??
8. Du er så utrolig lite smart!!
9. Unnskyld!
10. Hvis du virkelig syns det er så ille, hvorfor gjør du ikke noe med det?

No comments:

Post a Comment