Thursday, October 12, 2006

Favoritt-film!

Jeg har har fått en ny favoritt film!:D Jeg gjør det med jevne mellomrom!

Fenomenet startet "Braveheart". Jeg så den hver dag i to uker. Kunne alle replikkene utenat! Mildt sagt, jeg var hekta! Siden den tid har jeg hatt flere favorittfiler. Bl.a The Matrix (den første), Lovlig Blond (også den første), Boondock Saints, Wasabi, Star Wars; Return of the Jedi, Pride and Prejudice (som egentlig er en miniserie, men det driter jeg i) , Comstantine, Emma, Det Femte Element m.f.


Siste filmen på lista er "Sabrina". Og da snakker vi ikke Sabrina the teenage witch. Ærlig talt. Vi snakker filmen fra 1954 med Audrey Hepburn og Humphrey Bogart. Den er så fiiin.. Tror jeg vil se den ikveld også.. Døgnrytmen min nærmer seg noe, men er ikke helt på plass gitt..

No comments:

Post a Comment