Tuesday, January 19, 2010

Bloggaward, compliments of Siv

Idag ventet en liten overaskelse på meg i kommentatorfeltet. Jeg hadde tenkt å skrive et helt vanlig blogginnlegg om singer/songwriterspiren som bor over meg i bygget mitt, men det får vente for utfordringen fra Siv står for hånd. Denne bloggawarden går ut på at man må:

  • lage et innlegg der man skriver 7 fakta om en selv
  • gi awarden videre til 7 andre bloggere (tror ikke jeg har så mange å sende den videre til, men får prøve. Min blogg er ikke på topp 10-lista for å si det sånn)
  • linke til disse. De som får awarden må kopiere den inn i sitt innlegg
Ting du allerede visste (eller ikke visste) om meg;

  1. Jeg har ikke veid meg på over 6 år.
  2. Jeg er alltid minst 10min forsinket.. Til alt..
  3. Hadde jeg hatt mer fritid ville jeg brukt den på tv- og dataspill.
  4. Jeg har ikke sett Max Manus.
  5. Jeg elsker å lage mat, men måltidene mine hjemme består hovedsaklig av nudler/rett-i-koppen suppe og knekkebrød.
  6. Jeg elsker IKEA!!
  7. Ingenting jeg eier har en verdi over 10.000 kroner (aim cheap:P)
De som få lov til å ta fakkelen videre er

1 comment: