Saturday, January 09, 2010

Det nye årets første blogginnlegg!

Forsinket Godt nyttår, folkens!:D

Satser på at dere feiret nyttår på en mer spennede måte enn meg, jeg var nemlig på jobb og sørget for at ingen ble sykere, døde eller det som værre er (selv om vi er inne i et døds-rush på jobben nå. Det høres veldig rart, men de kommer alltid etter hverandre, ofte tre. Nå er vi oppe i 2 og jeg krysser fingrene for at ingen dør iløpet av helgen).

Bortsett fra det (fryketlig koselig tema jeg klarte å vimse meg inn på der) så håper jeg at ingenting skjer, for jeg skal jobbe 6 netter etter hverandre og ser for meg at jeg kommer til å være fullstendig gal i døgnrytmen når mandag kommer!:S

Ellers skjer det ikke mye. Jeg hører mye på P3 når jeg er på jobb (samt når jeg er i dusjen eller lager mat, jeg har jo fått denne magiske tivoli-radioen av mor og far til jul!:D) og har snart oppdatert mp3-samlingen min med musikk som IKKE er fra VG-lista Topp 20. Jeg føler det er en god ting. Den foreløpige favoritten er Navigators med Wall of stone; check it out!

Kvarteret åpner snart igjen og jo mer det nærmer seg jo mer får jeg en sånn fatastisk blanding av gru og sommerfugler i magen. Er såååå nysgjerrig på hvordan det kommer til å gå.
Ser snart slutten på min laaaaaaange Kvarteretkarriære. Uante mengder fritid venter etter juni. Håper jeg klarer omstillingen og ikke tar på meg noen andre verv bare fordi jeg er uten evne til å si nei!!

Hadde tenkt å sutre litt om været, kulden og Bergen kommune sin manglende evne til å brøyte. Men sparer det til senere når jeg kan sprite opp innlegget med noen bilder jeg tok etter vinterenst første store snøfall! Alle har jo skrevet om været, så må ha noe særpreg på innlegget!:P

Men nå må jeg løpe, syke mennesker trenger antibiotika!

Toodels..

No comments:

Post a Comment